close
  • behold ! i have set before thee the open door of destiny and no man shall shut in,for it is nailed back.
  • i banish the past and now live in the wonderful now,where happy surprises come to me each day.
  • there's nothing to fear for there's no power to hurt.
  • every man is a golden link in the chain of my own.
  • faith without nerve is dead.
  • never look or u'd never leap.
  • power moves but is never moved.
  • never argue with a hunch.
  • it's darl before the dawn but the dawn never fails .trust in the dawn.
  • be not weary of make-believing.when u least expect it u shall reap.
  • let me never wander from my heart's desire

 

這些句子都是我從書裡抄下來的,真的覺得,文字帶給人感觸不亞於音樂,很多時候,無力了,就去趟誠品,補充自己心靈內的泉水,讓他永流不息。

  • 夢想,很簡單,簡單到只有四個字就可以解釋完成,那就是-做就對了!
  • 準備那煮東西永遠沒有足夠的一天,想要追尋夢想,有時候其實只需要帶上勇氣就能成行
  • 懂得愛上一個人很重要,但懂得愛自己更重要!沒有人可以在失去自己之後,能得到真正的快樂

其實有好多好多句子好想分享,但是,呵,還是自己到書局去拿起一本書,再三咀嚼會比看別人的筆記來得容易吸收得多,
因為就像音樂,每個人喜歡的東西不同,領悟到的感受也不一樣,你說是吧?!
週休了,又是回鄉的好時機,但是,真希望我的舊相機別一直耍脾氣,一直當機不給開,不然真的等到我的mr. nex 以前,真的都不能拍照了我><。好的,又是一篇~~打完不知所以然的文章,我好需要拍照,不然我靈魂空洞阿!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()